2010. december 30., csütörtök

Kutya

a kutya sokak szemében egy korcs mert csak kevés ember szereti  aranyos de már egyre több ember szereti a kutyát és már egyre több  embernek családnak van kutyája . Én csak ajánlani  tudom mert nekem is van egy labradorom.
                                                                      ( A kép vagyis schrap rita006-tól származik.)                                                   Toffee-nek hívják magyarul tej karamella. Tudom olyan mint a toffii na igen szerintem is furcsa de szerintem  jól hangzik. Jöjjön a rangsor 1. Border Collie
                                   2.Labrador Retriever
                                   3. Németjuhász
                                   4.Uszkár stb...
 na most fojtathatjuk mert így a  vége még soká van na már csak 3 mondat. 2 a kutya az élet értemé legalábbis az én kedvencem .3OoOoOoO na még ma találkozunk egy szer kétszer .     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése